یه کلیپ بسیارجالب ازطناب کشی--خیلی جالبه دانلودکنید (کلیپ تصویر

دراین کلیپ طرف خودشوباطناب به ماشین وصل میکنه وماشینم عقب میره وطرف باتمام سرعت بطرف جلوپرتاب میشه و...

دانلود۹۰۴ک.ب

 2opclip.com

کلیپی ازجشن تولدجومونگ (کلیپ تصویری)

دراین کلیپ تمام بازیگران سریال جومونگ حاضرند---که خیلی جالبه

دانلود

2opclip.com

استاد شجریان (کلیپ تصویری)

دیگه احتیاجی به گفتن دانلودکنیدنیست----خودتون میدونیدکه بایددانلودکنید

دانلود۵۲۷ک.ب

2opclip.com

دانشمندان پیش بینی کرده اند عمر زمین

با برخورد یک شهاب سنگ به پایان میرسد

که شاید این با این اتفاق روز قیامت فرا برسد.
این ویدیو این واقعه را شبیه سازی کرده است

(کلیک راست+save target as)

دانلود با فرمت ۳gp  حجم ۳MB

دانلود با فرمت wmv حجم ۱۳MB

نهایت بدشانسی (کلیپ تصویری)

کلیک راست+save target as)

دانلود با فرمت ۳gp  حجم ۷۰۰KB

دانلود با فرمت wmv حجم ۲MB

ماه رمضان و سوتی مجری شبکه سه (کلیپ تصویری)

 مجری برنامه می گه: آقای دکتر من معذرت می خوام فراموش کردم براتون نوشیدنی بیارم که الان گلویی تر بکنید 

مهمان برنامه می گه: ماه رمضونه 

مجری می گه: خواهش می کنم! و سوالش رو می پرسه و بعد مهمان برنامه توضیح می ده که الان ماه رمضون هستش و من روزه هستم.

دانلود با فرمت ۳gp حجم ۵۰۰KB